Savnet (50 stk)

Nytt produkt

68 Produkter

0,00 kr inkl. MVA

Mer informasjon

En spennende traktat med bibeltekst om den bortkomne sønnen, frelsesbønn og innbydende og flott layout. Den egner seg til utdeling til mannen på gaten, i bussen eller i postkasser. Flere tusen er allerede delt ut!
Traktaten er en 4-sider i 10,5cm x 14,8cm format. Så lenge vi har tilbud om gratis flyers, vil det være en kvote på 500 flyers per type per ordre,
max 2000 flyers totalt, max 4 ordre i året.

Forsidetekst: SAVNET

Les teksten her:

Du er kanskje ikke klar over det, men det er en person her i gatene som er SAVNET. La meg vise deg hvem det er ved å fortelle deg en historie:

«En mann hadde to sønner. Den yngste sa til faren: 'Jeg vil ha min del av arven nå i stedet for å vente til du dør.' Faren gikk med på å dele sin eiendom mellom sønnene.

Noen dager senere hadde den yngste sønnen solgt alt han eide, og så ga han seg på vei til et fremmed land. Der levde han et vilt og umoralsk liv og gjorde snart slutt på alle pengene sine. En alvorlig sultekatastrofe rammet landet, og han begynte å lide nød. I sin fortvilelse ba han en bonde om å få jobb, og mannen sendte ham ut for å holde vakt over grisene sine. Til slutt var han så sulten at han bare lengtet etter å få spise av maten til grisene, men ingen ga ham noe.

Da kom han til seg selv og sa: 'Hjemme hos far har de ansatte mat i overflod, og her holder jeg på å sulte i hjel! Jeg går hjem til far og sier: Far, jeg har syndet både mot Gud og deg. Jeg er ikke verd å bli kalt din sønn lenger, men la meg i det minste få arbeide som en av dine tjenere.' Og så gikk han veien hjem til sin far.

Mens sønnen ennå var langt borte, så faren ham og ble fylt av kjærlighet og medfølelse. Han sprang imot sønnen sin og kastet seg om halsen på han og kysset ham. Sønnen utbrøt: 'Far, jeg har syndet både mot Gud og deg. Jeg er ikke lenger verd til å bli kalt din sønn.'

Men faren sa til tjenerne: 'Skynd dere! Ta fram mine fineste klær og ha dem på ham. Sett en ring på fingeren hans og sko på føttene! Hent gjøkalven og slakt den, for nå skal vi spise og ha en kjempefest. Sønnen min var død, men er blitt levende igjen. Han var tapt, men er kommet tilbake til meg igjen.' Så begynte festen og gleden.» Lukas 15,11-24

Kanskje du kjenner deg igjen i denne personen i historien. Da skal du vite at du er den som er SAVNET. Du har en kjærlig Gud i himmelen som av hele sitt hjerte ønsker at du skal komme hjem til ham. Han SAVNER deg! Han vil ikke fordømme deg, men Han ønsker å møte deg med kjærlighet og tilgi synden i ditt liv. Det er syndene dine som skiller deg fra å være sammen med Gud. Men Jesus betalte for syndene dine da han døde på korset. Det eneste som står i gjen for deg, er å be om tilgivelse og gi livet ditt til Jesus.

Du kan be denne bønnen hvis du ønsker å invitere Jesus inn i livet ditt: Kjære Jesus. Jeg innrømmer at jeg er en synder, og jeg vet at uten deg, Jesus, er jeg evig fortapt. Tilgi meg all min synd. Jeg vender meg bort fra alt det gale jeg har rotet meg inn i. Kom inn i mitt liv og bli min Herre fra nå av! La meg få bli ditt barn. Fyll meg, Gud, med din Ånd. Takk for at jeg ved troen på deg har din fred. Amen.

Dersom du mente det du nå ba, så står Guds Ord fast om at du er Guds barn og har evig liv. Det er viktig at du nå kommer inn i et levende kristent fellesskap. Ved å be og lese i Bibelen blir du bedre kjent med Jesus og Hans planer for livet ditt. Gratulerer med det nye livet! «Men alle som tok imot ham, dem ga han rett til å bli Guds barn, de som tror på hans navn.» Joh. 1,12.

Lurer du på noe? Du er velkommen til å ta kontakt!

Kunder som kjøpte dette produktet kjøpte også: